Tatilox.com Hatay Samandağ KOD 903 - Hatay Samandağ Denize Sıfır Bungalov Otel

KOD 903 - Hatay Samandağ Denize Sıfır Bungalov Otel

Samandağ, Hatay (Haritada Göster)

Yemek Konseptleri

Oda Kahvaltı
Tesis Açıklaması

Hatay'da, denize sıfır konumda yer alan bungalovlarımız, bahçe ve restoran hizmetimizle yeşil ile mavinin buluştuğu eşsiz bir deneyim sunuyor. Dağ ve deniz manzarasıyla unutulmaz bir tatil sizi bekliyor.Tesisimiz Samandağ meydan köyünde bulunuyor, Samandağ merkezden toplu taşıma ile tesisimize kolay ulaşım sağlanabilir.

Tesis Koşulları

₺ 4.000,00

Genel Tesis Bilgileri

İnternet Hizmeti

• Evet ( Ücretsiz olarak )

Otopark

Otobüs Durağı 15 dk.

Hastane 15 dk .
Hz. Hıdır Türbesi 20 dk.
St. Simeon Manastırı 27 dk .
Çevlik Plajı 37 dk.
Denize Mesafesi 250 mt.

Yorumlar

8.3/10

11 Yorum
M*** B*** Öneriyor

Öncelikle güleryüz ve ilgi konusunda çok memnun kaldım temizlik ve hijyen açısından da iyiydi yemekleri çok lezzetli ben genel olarak çok memnun kaldım herşey için teşekkür ederim

01/07/2024
Ö*** C*** Ö*** Öneriyor

Çok güzeldi herşey sadece çok sakindi yapılacak çok bi aktivite yoktu

22/06/2024
M*** A*** G*** Öneriyor

Her şey çok güzeldi çok iyi ağırladılar

18/06/2024
K*** y*** Öneriyor

Sinekler başa bela dışarda rahat oturamadik.Bahcenin çimi biraz bicilse iyiydi.Bide restorandaki fiyatlar birazcık tuzluydu.Onlatin dışında güzeldi odada klima olması çok iyiydi.Sessiz sakin kafa dinlemelik yer.Deniz çok yakın ve güzeldi.

19/06/2024
n*** i*** Öneriyor

Tarif edemeyeceğim kadar güzel vakit geçirdim. Bungalov evin bahçesi mükemmeldi. Dağ manzarası ve denizden esen temiz hava sayesinde çok dinlenmiş hissettim. Kalabalık değildi o yüzden kafamızı dinledik. Sahil ve şezlonglar temizdi çok rahatça yüzdük ve dinlendik. En iyisi levrek balık ve serpme kahvaltısıydı. Her defasında hepsini yedik çok lezzetliydi. Her şey için teşekkür ederiz ve kesinlikle tekrar geleceğiz.

25/02/2024
t*** k*** Öneriyor

Eşimle iki gün oldukça memnun kaldık, işletme sahibi ve çalışanların güler yüzlü tavırları ve ilgi alakaları çok iyiydi. Oda temizliği benim için çok önemli, biz ilk gün öğle saatlerinde sahile doğru gittik osirada odayı tekrar temizleyip nevrasimleri yenilemeleri çok hoşumuza gitti. Herşeyiyle mükemmel bir yer. Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.

18/02/2024
Misafir Öneriyor

Herşeyiyle mükemmel bir konaklama oldu bizim için hizmet -ilgi alaka 10/10 Kazancınız bol bereketli olsun

09/05/2024
Misafir Önermiyor

Tatilox arayıp rezerve yaptım özellikle mesafeyi sordum 2 saat denildi.4 saat yol gittik 1.5 saat kalabildik sadece 4 saat yol geldik.Arayip itiraz etmemize rağmen sizin hiziniza bağlı diyip az biraz hız yaptık ve ufak bir kaza geçirdik..Nisanlimla kısa bir tatil yapmak istedik ve günümüz berbat geçti.Konaklama yapmamamıza rağmen indirim sağlanmadı ve herhangi iptal işlemi gerçekleşmedi.3.000 tl ödeme yaptık sadece 1.5 saat kaldık.Orda ki hizmet güzeldi ama tatilox beni yanılttı ilkti ve son oldu.Bunun telafisi olmalı diye düşünüyorum.

05/05/2024
M*** G*** Önermiyor

Çevre düzenlemesi eksik. Güvenlik zaten yok. Oda temizliği diye bir şeyin olduğundan bi haberler. Sadece kahvaltı için gelinebilirdi. Genel olarak vasatın çok altında!

14/04/2024
Misafir Öneriyor

İlk defa bungalov evlere gittim ben kardeşim abim ve eşlerimizle beraber gittik gerçekten çok guzel tam kafa dinleme yeri hizmet bakımından mekanın güzelliği iç dekorasyonu olsun herşey on numara ayarlanmış.Mekanda bizimle ilgilenen Görkem beye de çok teşekkür ederim.

12/04/2024
B*** E*** B*** Öneriyor

Kış ayında gittiğimiz için oldukça sakindi. Bungalovumuz gayet temiz ve düzenliydi. Ev içerisinde her türlü ihtiyacı karşılayacak eşyalar vardı ( TV , mini buzdolabı, saç kurutma makinesi, sıcak su , klima ). Çalışanlar güleryüzlü ve ilgiliydi. Tek sorun birkaç kez elektrik kesintisi yaşamış olmamızdı. Ayrıca işletmede Pos cihazı kullanılmıyor, sadece nakit ödeme kabul ediyor. Bunun bir eksiklik olduğunu düşünüyorum.