Tatilox.com Mersin Toroslar KOD 515 - Mersin Arslanköy Göl Kenarı Butik Otel

KOD 515 - Mersin Arslanköy Göl Kenarı Butik Otel

Toroslar, Mersin (Haritada Göster)

Yemek Konseptleri

Oda Kahvaltı
Tesis Açıklaması

Arslanköy Göleti'nin eşsiz doğasında yer alan tesisimiz, 1400 rakımda konumlanmış olup yaz aylarında serin bir kaçamak, kışın ise kar beyazlığıyla büyüleyici bir atmosfer sunmaktadır. Misafirlerimize doğanın kalbinde unutulmaz bir tatil deneyimi vadediyoruz. Toplamda 6 bağımsız bungalov, 5 taş ev ve 5 yan yana konumlanmış ahşap odamız ile konforlu konaklama seçenekleri sunmaktayız. Her biri özenle tasarlanmış olan konaklama birimlerimizde, doğanın içinde huzurlu bir atmosferde dinlenme fırsatı bulacaksınız. Tesisimizde ayrıca, zengin menü seçenekleriyle donatılmış restoranımızda lezzetli bir yemek deneyimi yaşayabilir, özel günlerinizde ise göl kenarında romantik masa düzenlemeleri ve mangal keyfi ile unutulmaz anlar yaşayabilirsiniz. Evcil hayvansever misafirlerimiz için 5 kg'a kadar olan evcil dostlarını kabul etmekteyiz. Arslanköy Göleti'nin muhteşem manzarası eşliğinde, sıcak atmosferimiz ve kaliteli hizmet anlayışımızla unutulmaz bir tatil için sizi bekliyoruz.

Tesis Koşulları

• Açık Restoran
  • Kapalı Restoran

Eğlence Hizmetleri

• Özel Organizasyon ( Ücretli )

Ortak Alanlar

Çevre ve Konum Bilgisi

ULAŞIM
Market 1.6 Km
Toplu taşıma 1.6 Km ( Servisimiz Mevcuttur )
Havalimanı 128 Km
Şehirler arası otobüs terminali 53.4 Km
Hastane 56.9 Km
Denize mesafesi 62.4 Km

Yorumlar

7/10

43 Yorum
Misafir Önermiyor

Tesis konum ve manzara olarak harikaydı.Guzel vakit geçirip kafa dinlemek için ideal bir yer.Kahvaltı yeterli ve güzeldi.Sadece sıcak su icin ilk gün biraz bekledik ama sonraki gün sıcak su hiç gelmedi banyo yapamadık.Haricinde sorun yoktu.

01/07/2024
Misafir Önermiyor

Tesis son derece pis bakımsız ilgisiz bir yer. Kahvaltı berbat, bim hazır paket ürünlerinin (bal,reçel tereyağ, gibi) bir tabağa doldurulup önünüze koyuyorlar. Odalarda şampuan vs yok. Oda basitçe temizlenmiş bakımsız. Bahçe de otlarla dolu ,orda da bakımsızlık cok fazla. Tesisin çalışanları kim, işletmecisi kim belli değil iki üç tane genç çocuk var herşeye bakıyorlar. Kahvaltı ettiğiniz masalar geceden kalma pisliklerle dolu. Tek guzel şey manzara başka hiçbir özelliği yok. Gündüz sıcak oluyor odalarda(Bungalov oda) klima yok . Pencere bi tane hava almanız zorlaşıyor. Bir işletmeye yakışmayan ne varsa burda mevcut. iki günlük bayram tatili için gittik 11 bin tl para ödedik doğru dürüst bir kahvaltı ve özenli bir oda bulamadık. Yemeklerini biz yemedik kendimiz mangal yaktık. Bungalov da mutfak olmadığı için o da zor oldu. Yorumları okumadan karar vermeyin.

H*** S*** Öneriyor

Sakin ve güzel tesis çalışanları sahibi çok iyilerdi

15/05/2024
Misafir Önermiyor

Tesis yollarında rezil olduk bulamadık çamura battık çekici çağırdık çekici bile gelemem dedi perişan olduk kimsede ilgilenmedi

Misafir Önermiyor

Tesis konum olarak çok güzel bir yerde , Ancak böyle güzel bir konumdaki işletme ancak bu kadar kötü yönetilebilir. Sadece kalmış olduğum 4 numara Taş ev ve mutfak için yorum yapacağım. Örümcek ağları, temizlik yapılmamış, ve anahtarsız bir oda ile karşılaştık. Odanın temizliğini eşim ile beraber biz yaptık köy içerisindeki marketten çarşaf ve yastık kılıfı almak zorunda kaldık. Görevli çocuklardan istediğimiz faraş ve süpürge ile odayı baştan aşağı süpürmek zorunda kaldık. Mutfak açık bir şekilde restoran hizmeti veriyor çok güzel bir uygulama herşey görünür şekilde mutfaktan sorumlu kimse yok yaşları tahminen 16-23 arasında olan 3-4 erkek tarafından tüm tesis olduğu gibi mutfaktada onlar görevli Ancak herhangi bir logolu kıyafet veya iş elbisesi giymedikleri için kimin ne olduğunu anlamak mümkün değil sadece 1 yetişkin bayan ve 1 erkek vardı onlarda ne iş yapıyor 3 gün kaldık Ancak çözemedim Kısaca özetlemek gerekirse -Tesis konum olarak çok güzel -yetkili kimse yok -işinde uzman kimse yok -kimin ne olduğu belli değil -temizlik çok kötü -mutfakta hijyenden bahsetmek mümkün değil

14/04/2024
M*** Y*** Önermiyor

Tesis videolardan çok daha küçük bayram dolayısıyla artan fiyatlar ve azalan hizmet kalitesi grafiği vardı. İşletme sahibi ufak tefek isteklerimizi karşılasada odada ki örümcek ağları çalışmayan prizler ve tuvalet sifonu oldukça hevesimizi kaçırdı. Sabah kahvaltısında bimden alınmış hazır gıdalardan başka bir şey yoktu. Çay dahi bitmişti. Bizim açımızdan pek keyifli bir tatil olmadı. Bir daha tercih edeceğimizi sanmıyorum. Ayrıca tatilox ekibinden bizimle ilgileneceğini söyleyen yetkiliye ulaşmak imkansız sorunları arayıp söylediğimde ise bana bu konuda ne yapmamı önerirsiniz diye sordu şaka değil gerçek tatil organizasyon firması bu soruyu sordu.

A*** D*** Önermiyor

Oda temiz sayılır, fakat yemeklerden keyif almadık, et miktarı çok az olduğu gibi pahalıydı, sabah kahvaltısında çok bayat ekmek verdiler, memnun kalmadık, ürünler kalitesizdi, bir günlük kalınanilir ancak uzun süreli kalmak için uygun değil malesef. Çalışanlar ilgiliydi, yemekler için puan kırdım.

İ*** C*** Öneriyor

Tesise ulaşım biraz zor dağ yolunda olduğu için odalar gayet temiz ve güzeldi. Yemek servisi ve personelin ilgisi için teşekkür ederiz gayet yardımcı oldular.

S*** G*** Öneriyor

Her şeyiyle huzur veren bir manzara. Çalışanlar çok ilgili ve saygılı.

10/03/2024
Misafir Öneriyor

515 kodlu bungalovda kaldık çok güzel ve temizdi çalışanları da çok ilgiliydi çok keyif aldık teşekkür ederiz

U*** A*** Öneriyor

Baştan sona herşey çok güzeldi harika bir hafta sonu geçirdik teşekkür ederim

03/03/2024
S*** D*** Öneriyor

Manzarası harika, tam kafa dinlemelik biz arkadaşlarımızla gittiğimiz için çok keyifli vakit geçirdik. Çalışanlar çok güler yüzlü çok yardımcı. Fakat evlerin içi için aynı şeyi söyleyemiyorum, duş başlığının kafası yok, kapımız kitlenmedi (sıkıntıda yaşamadık ama insan tedirgin oluyor) içeriden kilit yapmışlar uyurken kitleyebiliyorsunuz ama çıktığınızda kapı açık. Temizliğine biraz daha özen gösterilebilir.

i*** ö*** Öneriyor

Kod 515 olarak seçtiğimiz göl dağ manzaralı Arslanköy bungalov evler gerçekten çok güzeldi işletme sahibi Ali bey ve sorumlu arkadaş Berkant bey güler yüzlü ve ilgililerdi. Oda temiz herşey hijyendi. Oda ve su sıcaktı. kahvaltı harikaydı. Gitmek isteyen varsa tam bir kısa tatil yeri burası. Sessiz sakın doğa ile baş başa

21/02/2024
a*** m*** Öneriyor

Tesis konumu, oda temizliği, personel ilgisi, restoran kalitesi iyidi.

03/11/2023
Misafir Önermiyor

Oda kirliydi yerde önceden kalma kutlama malzemeleri vardı kalorifer çalışmıyordu sorduğumuzda arızalı dendi kahvaltida bayat ekmek vardı Manzara güzeldi

19/02/2024
s*** h*** Önermiyor

Benim vesilemle 4 aile ile beraber gittik ve çok mahçup oldum. Sabah uyandığımızda bırakın kahvaltıyı tesiste tek bir personel yoktu ve sonrasında öğlene doğru leş gibi bir mutfakta leş gibi bir kahvaltı hazırladılar. Akşam şömine başında oturmak istedik bize odun vermeyip personeller bir masada keyif yaptılar. Hizmet ve hijyen beş kuruş etmezdi. Tek güzel şey harika manzarasıydı. Kimseye tavsiye etmiyoruz.

18/02/2024
O*** E*** Öneriyor

tesis Arslanköyde yolu güzel restoranı iyi odalar standart manzara muhteşem orta sınıf birer fiyatıda idal

25/02/2024
b*** ş*** Öneriyor

Eşimle beraber hafta sonu kafa dinlemek için tercih ettik. Gayet memnun ayrıldık. Çalışanlar ilgili ve sıcak kanlılardı.

29/01/2024
m*** ç*** Öneriyor

Kızımla beraber karlı bir havada dolaşmak ve şehrin gürültüsünden uzak olmak bize çok iyi geldi. Odalar temiz yemekler fena değildi.

31/01/2024
F*** G*** Öneriyor

Öncelikle manzarası gayet güzeldi etraf tertemizdi. Temiz hava baya keyifli geldi. Göl manzarasında sallanmak güzeldi.

04/02/2024
S*** G*** Öneriyor

Eşimle harika bir hafta sonu geçirdik. Hava soğuk olmasına rağmen odamız ısıtmalıydı. Yemekler ve odanın temizliği gayet güzeldi. Tavsiye Ederim.

27/01/2024
a*** k*** Öneriyor

Göl ve doğa manzarası çok güzeldi. Ailemle çok iyi vakit geçirdim. Tesis çalışanları güler yüzlüydü.

27/01/2024
Misafir Önermiyor

Banyo hijyen açısından çok kötüydü sabun , şampuan hiç birisi yoktu ve oda çok pisti

09/11/2023
Misafir Öneriyor

Oda ve banyo çok temizdi. Tesiste duş jeli şampuan olsun hepsi vardı çok rahat ettik. Kesinlikle tavsiye ederim.

04/12/2023
Misafir Öneriyor

Köpeğimle beraber tatil yapmayı çok severim Kod 515 de evcil hayvana izin verilmesi ve bundan ücret alınmaması beni çok memnun etti.

17/12/2023
b*** y*** Önermiyor

Kendinizi şehirden uzaklara atmak istiyorsanız güzel bir yer .

17/12/2023
Misafir Önermiyor

Beklentimizin çok altında bir tatildi elektrikli ısıtıcımızda çalışmıyorudu gece çok üşüdük .

02/12/2023
Misafir Öneriyor

The holiday was very nice, I am very happy that I came. Thank you for everything.

27/11/2023
Misafir Öneriyor

Kod 515 in göl manzaralı olması bizi çok cezbetti ondan geldik ama göl manzarası dışında çok sıkıcıydı .Aktiviteler çok sınırlıydı.

24/11/2023
Misafir Öneriyor

Doğa ve göl manzarası çok güzeldi odamıza. Kahvaltı hizmeti istedik ama kahvaltı beklediğimizden yetersizdi daha iyi olabilir .

26/11/2023
Misafir Öneriyor

Arsalnköye gelen kadar yollar çok güzeldi ama tesise geçerken çok zorlandık yol topraktı . Onun dışında çok güzel bir tatildi .

18/11/2023
Misafir Öneriyor

Bir anne olarak odaları düzenli ve temiz buldum .Oğlum ve eşim ile çok eğlendim oğlum göle bayıldı .

Misafir Öneriyor

Tatil çok güzeldi ve çok eğlendim bir daha gelmeyi düşünüyorum .

Misafir Öneriyor

Ben sevgilimle beraber geldim . Doğa ve Göl manzarası çok güzeldi. Ateş çukurunda çok güzel vakit geçirdim sevgilimle .Herkese tavsiye ederim .

Misafir Öneriyor

Kod 515 çok sevdim. Doğa manzarası harika, personel güler yüzlüydü.

Misafir Önermiyor

Doğa harika, evler çok sevimliydi.

29/10/2023
Misafir Öneriyor

Sıcak bir işletme nazik çalışanlar. Odalar tertemiz manzara harika. Bir daha gelinir.

05/11/2023
Misafir Öneriyor

Göl manzarası süperdi, bungalovlar çok tatlı ve rahattı. Kahvaltı dışında her şey süperdi. Kahvaltı çok berbattı Kahvaltıyı düzeltseler yeniden gelebilirim.

29/10/2023
Misafir Önermiyor

Gecenin ilerleyen saatlerinde kavga ve havai fişek sesleriyle rahatsız edildik. Kahvaltı hijyenik ve lezzetli değildi. Yemekler pahalı ve hizmet kötüydü.

16/10/2023
Misafir Öneriyor

Kod 515 bungalov ve taş evleri ,yemekleri ,ortamı ile muhteşem bir yer...Her zaman ailenizle gönül rahatlığı ile gidip dinlenebileceğiniz keyifli vakit geçirebileceğiniz bir yer..

12/10/2023
Misafir Öneriyor

Bu tesiste 1 gece 2 gün konaklama yaptık, tüm çalışanlar güler yüzlüydü. Odaların göl manzarası şahane her oda gölü görüyor. Keslinlikle tavsiye ederim.

15/10/2023
Misafir Öneriyor

3 arkadaşımla bu otelde kaldık . Odamız göl ve doğa manzaralıydı. Sabah kar yağışı vardı Otel personeli çok ilgiliydi. bungalov

08/10/2023
e*** g*** Öneriyor

"Arslanköy Göleti'nde geçirdiğimiz tatil, tam anlamıyla bir cennet köşesindeydi. 1400 rakımda bulunan bu tesiste, doğanın kalbinde huzur dolu bir zaman geçirdik. 6 adet bağımsız bu